In twee stappen naar goedgekeurd laadplan en aanbod leverancier

Het Traject

Toekomstbeeld

1. Toekomstbeeld

  • Op basis van enquêtes wordt het Gezamenlijk Toekomstbeeld van elektrisch laden voor uw VvE opgesteld.
  • Dit geeft inzicht in huidige en toekomstige behoefte aan laadpunten en het vergroot draagvlak binnen de VvE.
Adviesrapport

2. Advies rapport

  • Op basis van een schouw en de informatie uit het Gezamenlijk Toekomstbeeld wordt een Advies rapport gemaakt.
  • Dit advies biedt concrete handvatten voor het vinden van een leverancier en de besluitvorming in de ALV.

Realisatie van het Traject

Onderdeel 1:

Gezamenlijk Toekomstbeeld

  • >

    Vragenlijst bestuur

    U ontvangt van ons de eerste vragenlijst, met algemene vragen over de VvE.
  • >

    Vragenlijst VvE leden

    De VvE leden ontvangen via het bestuur de tweede vragenlijst, met toelichting en uitleg en vragen over de verwachtingen en houding ten aanzien van elektrisch rijden.
  • >

    Gezamenlijk Toekomstbeeld

    Wij stellen dan het ‘Gezamenlijk Toekomstbeeld’ van uw VvE op.
grafiek
redenen elektrisch laden
Onderdeel 2:

Advies rapport

  • >

    Mogelijkheden

    Op lokatie worden de mogelijkheden in kaart gebracht.
  • >

    Adviesrapport

    Vervolgens wordt een adviesrapport gemaakt met onderwerpen als veiligheid, benodigde stroomcapaciteit, kosten, btw en verdeling van de kosten. Tevens worden bij minimaal drie leveranciers offertes opgevraagd.
  • >

    Toelichting op de ALV-vergadering

    Tot slot kan - indien gewenst - het adviesrapport worden toegelicht op de ALV-vergadering.
figuur vve
Bent u geïnteresseerd in dit traject?

Plan direct een kort gesprek met ons in en kom te weten hoe wij uw VvE kunnen begeleiden bij de realisatie van laadoplossingen.

Bent u geïnteresseerd in dit traject?

Wilt u liever eerst informatie ontvangen of gebeld worden voor het maken van een afspraak? Vul dan ons contactformulier in.

U kunt ons ook altijd bellen of mailen op +31 (0) 85 210 2605 of info@vvelaadloket.nl

    Partners

    .
    .
    .
    .